Joventuts Musicals de Ciutadella



AMB EL SUPORT DE

Ajuntament de Ciutadella de Menorca

Consell Insular de Menorca

Govern de les Illes Balears

Fundació Sa Nostra

Instituto Nacional de las Artes Escénicas y de la Música
ALUMNES de l'ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA I DANSA DE CIUTADELLA
Dilluns 10 de maig de 2004 a les 20:45

Sala d'actes del Centre Social "SA NOSTRA" (Camí de Maó, 9)

CONCERT PÚBLIC I GRATUÏT

PRESENTACIÓ
El cicle de concerts que anomenem "DILLUNS DE MÚSICA" està dedicat essencialment als joves músics. Per aquest cicle està desfilant una selecció d'intèrprets, la majoria dels quals han guanyat algun premi d'àmbit nacional, que els hi permet estar inclosos dins el circuit de Joventuts Musicals d'Espanya. Potser la característica principal que es nota en els concerts és sens dubte l'alt nivell qualitatiu dels joves intèrprets. Ja fa uns anys, per sort, que es ve notant aquesta preparació i dedicació. Comptar amb bons professors ha estat definitiu per assolir que el nivell interpretatiu i de creació musical vagi en augment.

Un any més, Joventuts Musicals de Ciutadella té el gust de presentar dins el cicle un concert a càrrec d'Alumnes de l'Escola Municipal de Música i Dansa de la nostra ciutat. Any rera any, dins aquesta cita ja tradicional, podem comprovar com el nivell dels nostres músics també va pujant. Això significa que al darrera hi ha una feina ben feta, que sempre es pot millorar, però que està ben encaminada després d'una època de transició.

La professionalitat i dedicació de l'equip de professors bé mereix el reconeixement i estaló de les institucions, principalment de l'Ajuntament, titular de l'Escola de Música.

Formar els joves en el món de la música és una tasca engrescadora en la que tots hi hem de contribuir amb el convenciment de que ho fem per completar la formació de la persona, que la farà més culta i també més humana, més sensible a tots els esdeveniments que passen al llarg d'una vida.

Per la nostra part, col·laborar amb l'Escola sempre ens agrada i ho fem amb il·lusió. Per això volem avançar que del 14 al 17 del mes d'abril del proper any 2005, la nostra Associació acollirà el Concurs Permanent de JJ.MM. en la fase de vent i percussió, dues disciplines que tenen molts de practicants en la nostra Illa. Serà una ocasió per poder veure un bon nombre de participants de diferents escoles i, per què no, algun alumne que es presenti al Concurs. Els interessats ja ho saben, tenen un any per a preparar-se.

Intèrprets (per ordre d'aparició):

Mireia Lluch, piano
Judit Sintes, violí
David Villalonga, violí
Nieves Duque, violí
Sandra Rodríguez, viola
Álvaro Cardona (professor), violoncel
Marco Mezquida, piano
Mariona Torrent, clarinet
Tolo Genestar, clarinet
Teresa Moll, clarinet
Clara Florit, clarinet
Melanie Larsson, piano
Xavier Larsson, saxofó, violí
Josep Mascaró, violí
Pau Marquès, violoncel
Begoña Ogazón, piano
Adrià Gorrias, violí
PROGRAMA
primera part
CANÇÓ DE BRESSOL Johannes BRAHMS
(1833-1897)
ODA A L'ALEGRIA Ludwig Van BEETHOVEN
(1770-1827)
QUARTET en Sol major Op. 64 n. 4

Allegro con brio
Minuetto allegretto

Joseph HAYDN
(1732-1809)
MY FUNNY VALENTINE Richard RODGERS
(1902-1979)
TAKE FIVE Paul DESMOND
(1924-1977)
MUSIC FROM THE THREEPENNY OPERA

Overture Blues
Tango
Shimmy tempo

Kurt WEILL
(1900-1950)
segona part
ALLEGRETTO Wolfgang Amadeus MOZART
(1756-1791)
SAMBA LELE (popular brasilera)
QUARTET en Si bemoll major per a clarinet i trio de corda

Allegro

Franz Anton HOFFMEISTER
(1754-1812)
CANÇÓ I DANSA n. 1 Frederic MOMPOU
(1893-1987)
PRELUDI Op. 28 n. 15 Fryderyk CHOPIN
(1810-1849)