
Dilluns 17 d'octubre de 2005 a les 20:45
Sala d'actes del Centre Social “Sa Nostra” (Camí de Maó, 9)
CONCERT PÚBLIC I GRATUÏT

Natural de Japó, HISAKO HISEKI (比石妃佐子) inicia el seus estudis de piano als 5 anys. Sota la direcció del professor Takahiro Sonoda es gradua tot obtenint el títol de professora en les Arts University de Kioto, desenvolupant una intensa i continuada carrera concertista i exercint, durant alguns anys, de professora a la Universitat. S'introdueix en l'escenari musical europeu i es guardonada amb el diploma d'honor del Concurs Internacional Maria Canals i el Primer Premi del Concurs Piano 80, celebrat a Suïssa.
Ha realitzat diferents màsters, entre els quals podem destacar Mozarteum de Salsburg i els realitzats amb Hans Leygraf a la Hoschschüle für Musik un Theater Hannover, amb Christoph Lieske al Conservatorio Winterthur obtenint el títol de Solistendiplom i ha finalitzat recentment un curs de màster de música espanyola amb Alicia de Larrocha.
Ha realitzat nombrosos recitals a Espanya dins el marc d'alguns festivals com ara el de Peralada, el Festival del Grec o sales com la del Palau de la Música, l'Auditori Enrique Granados..., a Europa i al Japó, com en el Symphony Hall a Osaka, Tokio Bunka Kaikan, entre d'altres.
Com a solista ha col·laborat amb orquestres de renom participant en actuacions que han estat retransmeses per ràdio i televisió espanyola, japonesa i suïssa. Ha impartit classes magistrals de música espanyola a Japó. En 1986 inicia una sèrie de concerts benèfics amb caràcter anual al temple de la Sagrada Família amb l'objectiu d'obtenir fons per a la construcció d'aquest monument.
Ha estat membre del Jurat del Premi Xavier Montsalvatge de Música del Segle XX per a piano i actualment és membre del Jurat del Festival de Músics Joves de Barcelona.
Ha enregistrat quatre CD i ha editat i revisat les partitures de l'obra Suite d'Albéniz on s'explica específicament com s'ha de tocar l'obra. Recentment ha realitzat concerts organitzats la Parlament de les Religions del Món 2004 - Fòrum de les cultures de Barcelona.
| primera part | |
| CHACONA de la Partita n.2 en Re menor per a violí sol, BWV 1004 (transcripció de Ferruccio Busoni) |
Johann Sebastian BACH (1685-1750) |
| PRELUDIS Livre 2 (1910-12) I. Brouillards |
Claude DEBUSSY (1862-1918) |
| segona part | |
| IBÈRIA Llibre I Evocación |
Isaac ALBÉNIZ (1860-1909) |
| IBÈRIA Llibre II Rondeña |
Isaac ALBÉNIZ (1860-1909) |