MARTA MATHÉU, soprano
HUSAN PARK, piano
Marta Mathéu (Tarragona) s'inicia a la música de la mà del seu pare. Ingressa al Conservatori Professional de Música de Tarragona on cursa les especialitats de piano, cant i orgue. Actualment estudia cant amb Ana Luisa Chova al Conservatori Superior de Música Joaquín Rodrigo de València.
Ha participat en diversos cursos de perfeccionament de cant amb Helena Obratszova, Ana Mª Sánchez, Enedina Lloris, Isabel Penagos i Robert Expert. En el camp de Lied, amb Miguel Zanetti i Wolfram Rieger; escena i teatre amb Victoria V. Salaieva, Carmen Ombuena i Ferran Madico.
Ha estat convidada com a solista en diverses formacions, com ara l'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València , l'Orquestra Barroca Catalana o la Camerata XXI, entre d'altres i dirigida per Josep Prats, Charles Limouse, Bernard Bonnet, Cristòbal Soler, Marc Moncusí i Joan B. Messeguer.
Ha realitzat recitals arreu d'Espanya, entre els quals destaquen els presentats a les Catedrals de València i Tarragona, al Palau de la Música Catalana de Barcelona, al Palau de la Música de València i en els Festivals de Musique de Catalogne Romane, el Festival di Musica Barocca de Terni (Itàlia) o Festival Coral Internacional de Segorbe, entre molts d'altres.
Ha estat guardonada en diverses edicions del Festival Líric Internacional de Callosa d'en Sarrià (Alacant), en el Concurs Permanent de Joventuts Musicals d'Espanya i en el Festival Internacional d'interpretació d’Alcoi. El 2004 se li va concedir la Beca Ibercaja per a Joves Intèrprets a Tarragona.
Husan Park (Seül, Corea del Sud) s'instal·la el 1978 a les Palmes de Gran Canària on estudia J. J. Falcón Sanabria. El 1985 es trasllada a Viena per especialitzar-se en piano amb A. Geberovich i en composició amb D. Schermann, a l'Hoschschule für Musik und darstellende Kunst. També estudia com a correpetidora amb D. Lutz, C. Stanischef i F. Fanning al Konservatorium der Stadt de Viena.
Exerceix tasques de repertorista i assistenta en cursos i classes magistrals de KSH. Rössel-Majdan, Wlater Berry o Edith Lienbacher, Ana Luisa Chova i de Paul Hamburger.
Treballa amb cantants com ara Peter Weber, Naton Scharinger, Mathias Zachariassen, Georg Nigl, Ana Ibarra, Mª José Martos, David Menéndez o José Manuel Zapata, entre d’altres.
Ha estat repertorista i clavecinista al Festival d'Òpera Alfredo Kraus a les Palmes de Gran Canària, al Teatre Principal de Mallorca i a València.
Ha ofert recitals i concerts de música de cambra a Corea, Àustria, Alemanya, Itàlia i Espanya.
Del 1998 al 2002 imparteix classes com a repertorista juntament amb Margit Fleischmann a la Universitat für Musik und darstellende Kunst de Viena.
Actualment, és professora de repertori al Conservatori Superior de Música de València.
|